Ron Heijman benoemd tot Regional Sales Manager voor Noord-Europa bij Transporeon Group

Anne-Camille Bettens bij Luna
02 658 02 96
0495 59 38 02

Ron Heijman benoemd tot Regional Sales Manager
voor Noord-Europa bij Transporeon Group

De aanwerving ondersteunt ambitieuze groeiverwachtingen
in België, Luxemburg, Nederland en het Verenigd Koninkrijk

Breda, 16 maart 2017 – Transporeon Group, de markt- en wereldleider voor intelligente transport- en logistieke processen, heeft Ron Heijman aangeworven als Regional Sales Manager voor Noord-Europa (Breda). De strategische aanstelling van een professional met 20 jaar relevante internationale ervaring in sales en management ondersteunt de ambitieuze groeiverwachtingen van de Transporeon Group.

Heijman is verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten die gerelateerd zijn aan de Software-as-a-Service oplossingen van de Transporeon Group in België, Luxemburg, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

We zijn zeer verheugd om Ron Heijman te mogen verwelkomen voor deze belangrijke regionale leidersfunctie”, aldus Peter Schmidt, CSO van de Transporeon Group. “Hij brengt ons zeer waardevolle ervaring in het managen van een Europese business met een miljoenenomzet.

Voor hij bij de Transporeon Group aansloot, werkte Heijman bijna tien jaar bij Basware, provider van informatietechnologie en services, meest recent als Director of Sales Nederland. Daarvoor had hij leidinggevende functies in telecom, integratie, finance en inkoop voor bedrijven zoals Belgacom, Ericsson en Orange. Heijman heeft een bachelor in change management en marketing.

Wenst u meer informatie of een interview, gelieve dan contact
op te nemen met Anne-Camille Bettens bij Luna:

Over Transporeon

Transporeon is het leidende wereldwijde cloudplatform voor intelligente transport logistics. De digitale connectie tussen verladers en vervoerders zorgt voor een slimmer, transparant en kostenefficiënter verkeer van goederen in de wereld. Door de volledige supply chain te digitaliseren, maakt het echte communicatie en samenwerking mogelijk in de hele verlader-vervoerdersgemeenschap.
Het bedrijf koppelt meer dan 1.000 verladers (producenten, leveranciers en retailers), 55.000 vervoerders (logistieke dienstverleners, 3PL’s, expediteurs en bestuurders) en ruim 100.000 gebruikers. Transporeon werkt in meer dan 100 landen met een serie van Software-as-a-Service oplossingen die beschikbaar zijn in 25 talen.
De unieke oplossingen van de Transporeon Group omvatten onboarding, advies en levenslange klantenondersteuning. Dat resulteert in een op maat gemaakte oplossing voor elke organisatie. De oplossingen boosten verlader/vervoerder prestaties en verlagen de kosten, ook worden zo de vervoerdersmarges geoptimaliseerd en de CO2-uitstoot verlaagd. De diensten van Transporeon zijn ISO gecertificeerd.
Het hoofdkantoor van Transporeon Group bevindt zich in Ulm, Duitsland.

Meer informatie:
www.transporeon.com